Modalitati de plata:
Plata produsului/serviciilor comandate se poate efectua:
a) plata prin OP/depunere in cont.
b) ramburs la primirea comenzii.
c) online prin plata cu cardul prin EuPlatesc.ro
In situatia in care plata se realizeaza prin transfer bancar, comanda va fi confirmata în momentul în care plata va fi primita.
Modalitati de livrare:
Livrarea se face prin firma de curierat DPD numai pe teritoriul Romaniei .
Articolele aflate pe stoc cu livrare imediata se vor livra in maxim 3 zile lucratoare de la confirmarea cu succes a comenzii la adresa specificata de dumneavoastra.
Articolele realizate pe comanda se vor livra in maxim 15 zile lucratoare de la confirmarea cu succes a comenzii la adresa specificata de catre dumneavoastra in functie de caracteristicile fiecarui produs. La finalizarea in scris a comenzii ve-ti primi data exacta de livrare.
Va rugam sa folositi adresa la care puteti fi gasiti intre orele 9-16, in zilele lucratoare, livrarile efectuandu-se doar in aceasta perioada. Tariful per colet este stabilit de catre firma de curierat si este de 25 lei.
Atentie: Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile pecuniare sau de alta natura fata de Miarma shoes
Comenzile sunt procesate si livrate de Luni pana Vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.
Miarma Shoes nu se face responsabila pentru intarzierile neprevazute in privinta firmelor de curierat . Exceptand cazurile de forta majora, comenzile vor fi livrate in maxim 3 zile lucratoare de la data predarii comenzii catre firma de curierat. Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: numarul de cutii, integritatea pachetului.
Returnarea produselor:
Pentru articolele realizate pe comanda cumpărătorul are dreptul să notifice în mesaj unde s-a finalizat comanda, comerciantului că doreste sa renunte la cumparare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de max 5 zile calendaristice de la data plasarii comenzii.
La articolele aflate pe stoc cu livrare imediata cumpărătorul are dreptul să notifice în mesaj unde s-a finalizat comanda, comerciantului că doreste retragerea din contract fara penalitati si fara invocarea unui moviv, in termen de 14 zile de la primirea produsului conform legii 449/2003 OUG 34/2014
ARTICOLUL 9
Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
Articolele relizate pe comanda, dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar NU SE RETURNEAZA !
Potrivit Ordonantei 34/2014 COM ONLINE, art. 16, lit C, produsele personalizate realizate la comanda, respectiv lucrate pe masura sau dupa specificatiile clientului.
ARTICOLUL 16
Exceptări de la dreptul de retragere
Derogări (1), Jurisprudență, Reviste (1)
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9–15 în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele:
c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator in perioada efectuarii expeditiei, fara urme de uzura( nepurtat ) , in ambalajul original , cu factura in original si doar daca acestea nu au suferit deteriorari.
Important:
Returul se expediază doar prin firma de curierat rapid, la adresa care va fi furnizată după notificarea prealabilă prin mesaj privat (SMS, WhatsApp la numărul 0770 644 150) sau prin platformele de social media (Facebook, Instagram). Nu se vor accepta retururi trimise către Miarma Shoes cu plata ramburs sau cu plata transportului la destinatar. Contravaloarea produsului va fi returnată în contul bancar al cumpărătorului în termen de maxim 14 zile de la confirmarea expedierii coletului. Suma restituită nu va include cheltuielile de transport (dacă acestea există).
ATENTIE : NU acceptam retururi prin posta romana sau ramburs prin curier !!!!
Litigii:
Miarma Shoes are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicite acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, Miarma Shoes isi rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.
Limitarea raspunderii:
Miarma Shoes face eforturi permanente pentru a mentine acuratetea informatiilor . Foarte rar acestea pot contine mici erori: fotografia are character strict informativ, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz. Ne puteți contacta pentru eventuale clarificari la nr de tel : 0770644150
Totalitatea imaginilor si textelor de pe Miarma Shoes sunt cu titlu exemplificativ. In acest sens produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, livrate in comanda, pot fi diferite de cele prezentate online ( ambalaj, culoare, aspect, accesorii, format etc.). De asemenea, Miarma Shoes va putea modifica oricand detaliile disponibile online in functie de stocul disponibil privind produsele si serviciile oferite.
Preturile de pe Miarma Shoes includ TVA, dar nu includ cheltuielile de livrare sau cheltuielile de retur. Costurile privind livrarea serviciilor sunt mentionate in momentul finalizarii solicitarii comenzii si vor fi precizate si in momentul confirmarii comenzii de catre Miarma Shoes
In cazul in care Miarma Shoes se afla in imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (acesta nu este gasit la adresa mentionata, nu poate fi contactat etc. ) comanda va fi anulata iar produsele se vor intoarce la Miarma shoes
Pentru o noua livrare, clientul va trebui sa suporte noi costuri de livrare.
In cazul in care clientul a facut plata in avans si, din vina sa, nu poate primi produsele in maxim 10 zile din momentul expedierii si nici nu poate fi contactat in interval de 30 de zile, comanda va fi anulata, dar plata nu va putea fi returnata, constituind despagubiri din partea clientului.
Drepturi:
Miarma Shoes are dreptul de a interzice accesul anumitor clienti si vizitatori, pe termen limitat sau nelimitat, fara o notificare prealabila.
Important:
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Miarma Shoes are obligatia de a administra in conditii de siguranta datele personale furnizate si numai pentru scopurile specificate: emiterea facturii fiscale, informarea asupra starii comenzii si expedierea catre client. Refuzul oferirii informatiilor atrage imposibilitatea onorarii comenzii.
Conform Legii nr. 677/2001, clientii au dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.
Pentru acuratetea informatiilor clientul este rugat sa comunice orice modificare intervenita de la data inregistrarii sale in baza de date.
Eliminarea din baza de date a datelor personale ale unui client se face in baza solicitarii sale scrise expediate electronic. Ştergerea definitiva a datelor cu caracter personal din baza de date i se va confirma clientului.
Reducerile:
Politica preturilor/reducerilor de pe site este stabilita in totalitate de catre Miarma Shoes , iar pretul de cumparare este cel afisat in momentul lansarii comenzii.
Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte si sunt actualizate zilnic. In principiu, discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Pentru calculul sumei se pastreaza reducerea cu valoarea cea mai mare.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.